Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 14:27:24 MET

> Powoli, kolego. Ten post piszę na maszynie P4 - to mój
podstawowy
> komputer. Oczywiście mam także kompa na platformie AMD, a
nawet dwa.
> Mówię o prywatnych komputerach,
>
> Mam pytanie: miałeś kiedyś kompa na AMD ? Zapewne nie,
zgadłem ?
> Kiedyś tam usłyszałeś od takiego eksperta ze sklepu, że
"intel to
> intel"... i Ci zostało, prawda...? Typowe ;)

To prwda, mam P4, miałem C300 i C500 wcześniej...
Co do expertów z różnych sklepów - nie interesują mnie ich
opinie.Do AMD jestem zrażony ze względu spore problemy jakie
do nie
dawna miała ta firma...Mogę się zgodzić, że Athlony i nowe
Durony są ok- niech
sobie są!

Kupując jednak Intela mam zero stresiku,m że coś będzie nie
tak. Do tego płyta na Intelu i spokojny sen na następne 3-4
latka... do czasu zmiany na jakieś nowe Pentium 6....

A poza tym na grupi ejest 70% postów na temat sposobu
poprawnego uruchomienia jakiegoś zestawu na Athlonie lub
Duronie (tudzież Radeonie... ).
A o problemach z P4 to raczej cicho, płyty na Intelu też
jakieś niewidoczne, dziwne....
pewnie ich użytkownicy są tak zdołowani niemocą sprzętu i
jego drożyzną, że boją sie zapytać na grupie. Uf!

--
[> MAK <]