Jaka plyta gl. do biura?

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 15:15:10 MET

czesc,

musze zmodernozowac kompa w firmie, najtanszym kosztem i
zastanawiam sie nad wyborem plyty glownej. Mam do wyboru:

1. Ecs K7som Soc A Sis740, Vga/lan/sound/DDR/SDR - 225 zl
2. MSI-6378l Soc A Via KLE133, Vga/Sound/Lan/SDR - 235 zl

Ktory z tych chipsetow jest wydajniejszy? W zasadzie to i tak
nie ma wiekszego znaczenia, ale ze cena jest praktycznie taka
sama, to wolalbym szybszy sprzet. Wydaje mi sie, ze chyba jednak
ECS, skoro ma mozliwosc zapiecia DDR-ow. Ale nie jestem pewien,
a z drugiej strony mam wieksze zaufanie do MSI... No ale w
biurze nikt z tego strzelal nie bedzie ;-) (Word, Excel
i Program Platnika). Procesor, to Duron 900.

Chyba, ze jest jeszcze cos innego w podobnej cenie...
(zintegrowana grafika nie jest przymusem)

PS czy taki Duron moze chodzic bez wentylatora, jezeli zapnie
sie np. "pioropusz" Zalmana?

pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |