Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 13:46:17 MET

On Thu, 27 Feb 2003 10:50:58 +0100, [> MAK <] wrote:

[...]

> Ano taki, który ma zbyt wysoką temperaturę, nie jest
> przygotowany na utratę wentyaltora, nie jest odpowiednio
> wspierany przez oprogramowanie itp. itd.

No, fajnie. A co to ma wspólnego z aktualnymi procesorami AMD ?

> Niestety nie samym procesorem człowiek żyje....

Omijasz pytanie. Mógłbyś przytoczyć przykłady błędnego działania
procesorów AMD ? Bo ja z pamięci mogę Ci podać kilka błędów Intela...

> Podstawowy rynek stanowi Intel, i to on narzuca pewne
> standardy.

To prawda...ale tylko częściowo... 3DNow, RISC86 to nie wymysły Intela

> Jakoś dziwnym trafem od zawsze nie było problemów z
> oprogramowaniem i nadal nie ma.

Od zawsze... Hm... Tu byłbym ostrożniejszy... Pomyśl: może jednak nie
wszystko wiesz...

> Niepotrzebne są także
> patche, service packi i takie tam bzdury co to nie wiadomo
> nigdy w jakiej wersji/kolejności je instalować.

Aha, to service packi służą do obsługi procesorów...

> Oczywiście masz prawo mieć, wychwalać i cieszyć się AMD...
> Ja wolę Intela.

Powoli, kolego. Ten post piszę na maszynie P4 - to mój podstawowy
komputer. Oczywiście mam także kompa na platformie AMD, a nawet dwa.
Mówię o prywatnych komputerach,

Mam pytanie: miałeś kiedyś kompa na AMD ? Zapewne nie, zgadłem ?
Kiedyś tam usłyszałeś od takiego eksperta ze sklepu, że "intel to
intel"... i Ci zostało, prawda...? Typowe ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!