BIOS - zadanie wpisania ustawien systemowych

Autor: Jakub Sypien (jakub.sypien_at_itc-cpv.fzk.de)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 14:20:41 MET

Hey,
Problem mam
Po opisywanych juz tu wczesniej problemach z kompem (cuda sie dzialy,
ale nie wazne) mam juz go sprawnego.
bootuje mi sie komp po wlaczeniu poo przestoju dluzszym niz 10 min,
nawet jesli listwa jest odpalona, jak sie bootuje to mam takie
komunikaty
Intel Celeron 800 MHz
256 System RAM
Legacy Keyboard Detected
Legacy Mouse Detected
USB Legacy Enabled
CMOS Battery Low
Memory Size Decrease
Press <F1> to Run SETUP

(obecnie bateria jest nowa)

1. dlaczego ten los odpala sie po odpaleniu listwy?, bez pytania mnie o
zgode
2.co powoduje ze raz zazadal hasla w BIOSie - raz mu sie tak zdarzylo, i

wywalilo mnie z laczkow, bo NIE USTAWIALEM ZADNEGO HASLA NA ADMINA ANI
NA USERA W Bios-ie
3. wlaczyony i wylaczony na 30 s potem bootuje sie bez problemu -
(chodzi o przypadek z haslem), bez hasla zreszta tez.
4. wiatraczek mi pracuje prawidlowo, czyscilem go spirytusem. W
mieszkaniu mamy duzo kurzu - taka jest po prostu wentylacja i moze to
prostu zasilacz jest zakurzony? Choc jak sciagnalem wiatrak z procka i
zostal sam radiator to komp chodzil ciszej, i to znacznie, potem przez
moment bylo ok, i znow mozna powiedziec rzezi.

O co zu chodzi???

Ktos mi poiwedzial ze mam wirusa na plycie - mozliwe to?

Jakub Sypien