Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 10:50:58 MET

> No, tu już nie wytrzymałem...
> 1) Świętych w to nie mieszaj - to sprawy przyziemne...
A to prawda! :-)

> 2) Wytłumacz mi - tak w dwóch słowach - jak _procesor_
może być niestabilny ???
Ano taki, który ma zbyt wysoką temperaturę, nie jest
przygotowany na utratę wentyaltora, nie jest odpowiednio
wspierany przez oprogramowanie itp. itd.

> 3) Mógłbyś podać kilka przykładów błędów w procesorach
AMD?
Niestety nie samym procesorem człowiek żyje....
Podstawowy rynek stanowi Intel, i to on narzuca pewne
standardy.
Jakoś dziwnym trafem od zawsze nie było problemów z
oprogramowaniem i nadal nie ma. Niepotrzebne są także
patche, service packi i takie tam bzdury co to nie wiadomo
nigdy w jakiej wersji/kolejności je instalować.

Oczywiście masz prawo mieć, wychwalać i cieszyć się AMD...
Ja wolę Intela.

Pozdrawiam!

--
[> MAK <]