Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl.123)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 21:36:57 MET

> doszedłem do takiej konfiguracji:

Ja chyba jakis dziwny jestem, ale od lat nie moge pojac po co sie pchac
w dziadostwo jesli w tych pieniadzach mozna kupic oryginalna platforme
intela + calkiem szybka P4 z podobna iloscia pamieci. A stabilnosc tej
alternatywy to 100%, wymogi techniczne na duzo nizszym poziomie
(zasilanie, skutecznosc chlodzenia), ogolna problematycznosc bliska 0%.

Przy swoim wyborze bedziesz za jakis czas kolejnym autorem kopy postow
pod tytulem "czemu to, lub tamto cos nie dziala".

Tomasz