Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 22:11:20 MET

Tomasz Jurgielewicz claimed:
> Ja chyba jakis dziwny jestem, ale od lat nie moge pojac po co sie pchac
> w dziadostwo jesli w tych pieniadzach mozna kupic oryginalna platforme
> intela + calkiem szybka P4 z podobna iloscia pamieci.

Tak, dziwny jesteś. I trolujesz.

> A stabilnosc tej
> alternatywy to 100%, wymogi techniczne na duzo nizszym poziomie
> (zasilanie, skutecznosc chlodzenia), ogolna problematycznosc bliska 0%.

Dobrze, że jeszcze są tacy naiwniacy bo inaczej Intel wyspecjalizowałby się
w produkcji kart sieciowych i PIII Xeon.

> Przy swoim wyborze bedziesz za jakis czas kolejnym autorem kopy postow
> pod tytulem "czemu to, lub tamto cos nie dziala".

Ja zmieniłem Intela na AMD i wszystko mi działa. Za różnicę w cenie między
P4 1,8 a Athlonem XP 1700+ można kupić radeona 9100, Asusa zamiast
MSI/Soltek, dołożyć 512MB ramu albo dysk twardy. Po prostu rozwalają mnie
takie 'profesjonalne i wyważone' opinie.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]