Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 21:03:16 MET

Witam!

I już chyba po raz ostatni ja :)
Dziękuję wszystkim za rady nt. płyt i wiatroków. Po wnikliwej analizie wielu
megabajtów danych doszedłem do takiej konfiguracji:

Athlon XP 2000+/2200+ (zadecyduję w sklepie :)
Epox 8RDA (jeżeli będzie wersja +, a nie będzie dużo ponad 500zł kosztowała to
           wezmę +, aczkolwiek nie zależy mi na FireWire a i dźwięk już mam)
512MB/1GB RAM (PC2700) w dwóch kostkach (patrz: procek)
Cooler Master CP5-7JD1B (thx Picia za link :)

Całość ~1600-1700zł.

Jak się Wam podoba? Bo IMO jest ok. Właściwie nic więcej mi nie potrzeba, a do
zaakceptowania. Jak nie ma zdecydowanych sprzeciwów to idę do sklepu :P

Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc i cierpliwość :)

--
pozdrawiam,
Andrzej