Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: \(\)_D_H (mk_mikkael_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 02:50:16 MET

> Ja chyba jakis dziwny jestem, ale od lat nie moge pojac po co sie pchac
> w dziadostwo jesli w tych pieniadzach mozna kupic oryginalna platforme
> intela + calkiem szybka P4 z podobna iloscia pamieci.

Jak kto lubi. Ja na przykład wolę AMD. A skoro twierdzisz ze AMD to
dziadostwo... Wedlug mnie Intel to dziadostwo i nawet jesli mam wiecej kasy,
to zawsze wybieram AMD. Seria nowych Celeronow pod 478 to po prostu
najwieksze dziadostwo jakie wypuscil Intel na rynek zeby lapac naiwnych
klientow z mniejszymi zarobkami, ktorzy maja dylemat pomiedzy np. 2000XP+ a
Celeronem 2000 za te sama cene. Testy w 3dMarku swiadcza same za siebie. Uff
dobrze ze nie napisales cos o model numbers :)))

> A stabilnosc tej
> alternatywy to 100%, wymogi techniczne na duzo nizszym poziomie
> (zasilanie, skutecznosc chlodzenia), ogolna problematycznosc bliska 0%.

Nieprawda. Miałem P4 1,7 GHz i wszystko sypało się jak tylko mogło.
Zmieniłem tylko płytę główną, kupiłem Athlona 1400 MHz i wszystko działa
pięknie i stabilnie. Ogolna problematycznosc bliska 0%. Szczerze mowiac nie
lubie stwierdzen co jest lepsze - AMD czy Intel, poniewaz obydwie platformy
potrafia sie doskonale sprawdzac a sama awaryjnosc urzadzen wiaze sie
najczesciej z modelem plyty glownej, pamieci ram czy dysku twardego. A to
juz kwestia ceny i jakosci wykonania tych peryferii. Co do skutecznosci
chlodzenia to wcale nie jest tak zle - no chyba ze mieszkasz gdzies na
zadupiu gdzie w sklepie masz do wyboru trzy wentylatory za 49pln kazdy.

> Przy swoim wyborze bedziesz za jakis czas kolejnym autorem kopy postow
> pod tytulem "czemu to, lub tamto cos nie dziala".

Czyli jak kupi Intela to nie będzie miał zadnych problemow? Nie wpedzaj
ludzi w blad. Nie wszystkich stac na drogie Intele, ktore wcale takie
bezawaryjne nie sa. No i nie sa tez wcale szybsze od porownywalnych modeli
AMD (wiekszosc modeli wrecz przeciwnie). I jesli kupi tego AMD/Intela i
zarzuci grupe kopa postow to co? Zawsze sie cos nauczy i przyda mu sie w
zyciu. Szczerze mowiac ciesze sie ze pecet to nie kolejna grupa na ktorej
siedza same pierdoly i nawet gdy ktos wrzuci jakis prosty problem to zawsze
ktos stara sie pomoc. Pierdolic wszelkie "Elyty". Widac co obecne rzadzace
zrobily z krajem...

Wybor AMD czy Intel podyktowany jest zarowna cena, jak i wydajnoscia, w obu
przypadkach. Kto jest lepszy? Dla mnie AMD, i nie bynajmniej ze wzgledu na
cene, ale na wydajnosc, i dlatego, ze nigdy sie na nim nie przejechalem. Dla
ciebie - Intel, bo tez stawiasz na wydajnosc i bezawaryjnosc. No wiec jak to
jest he? :) Te gdybania prowadza do nikad.

Pozdrawiam
()_D_H
(no ale faktem jest ze electronic arts postawilo na rozwiazania AMD :))