Re: Jaka nagrywarka

Autor: MARIaN (ranek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 12:25:54 MET

> A chcialbys kupic sobie mercedesa w cenie opla?:-)))) To kup
> LiteOna.:-)) takie jest moje zdanie.
>
> ButtHeadek
> pozdrowienia

Nie przsadzajmu, róznica w cenie nie jest aż tak ogromna! a NIE
zawodność TECA-ów nie porównywalnie wieksza, chcoć przyzanje że firma
lite-on jak narazie poczyna sobie nieźle i jej wypalarki działają
nadzwyczaj poprawnie.

--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.