Re: karta do przechwytywania video + mpeg2

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:44:29 MET

slash_at_nospame-con.pl Odpowiedz na news:b3ckfh$26q$1_at_news.polbox.pl:

> Na stereo wogole mi nie zalezy. Oczekuje natomiast jak najlepszej jakosci
> obrazu - czyli rozdzielczosc rzedu 382x255 przy 15 fps i 16bpp raczej mnie
> nie zadowala.

Czyli zwykła karta TV na BT878 powinna wystrczyć.
768x576 25fps 24bity.
A do mpeg2 potrzeba proca AMD powyżej 1.5GHz.
Ale nie warto rypać VHS do mpeg2. Za dużo artefaktów i makrobloków.
Mjpeg daje lepsze efekty. Ale zajmuję dużo dysku.
Najlepiej zgrywać huffyuv.

> Co polecacie? Na co zwrocic uwage? Z czym takie kart maja problemy
> (slyszalem ze te karty musza miec "mocny" sygnal tv)?

To ma znaczenie tylko przy zgrywaniu z Tunera TV. Przy VHS sygnał leci po
chinchu lub SVHS(jeżeli karta posiada takowe).

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.