karta do przechwytywania video + mpeg2

Autor: slash_at_nospame-con.pl
Data: Mon 24 Feb 2003 - 09:17:53 MET

Witam

Interesuje mnie karta do grabowania obrazu video + dzwiek ale ze
sprzetowym koderem mpeg2.
Jaka karte polecilibyscie? Nie interesuje mnie tuner tv ale sama karta do
przechwytywania obrazu i dzwieku. No chyba ze nie ma osobnych tego typu
kart (tzn bez tunera tv) albo sa max drogie.
Na stereo wogole mi nie zalezy. Oczekuje natomiast jak najlepszej jakosci
obrazu - czyli rozdzielczosc rzedu 382x255 przy 15 fps i 16bpp raczej mnie
nie zadowala.
Ta karta ma po prostu sluzyc do przegrywania filmow z kasety vhs na
CD - jakies framegrabbery na usb odpadaja.
Cena max do 500-600 zl
Co polecacie? Na co zwrocic uwage? Z czym takie kart maja problemy
(slyszalem ze te karty musza miec "mocny" sygnal tv)?

slash