Re: karta do przechwytywania video + mpeg2

Autor: slash_at_nospame-con.pl
Data: Tue 25 Feb 2003 - 08:48:53 MET

Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma> wrote:
> slash_at_nospame-con.pl Odpowiedz na news:b3ckfh$26q$1_at_news.polbox.pl:

> Czyli zwykła karta TV na BT878 powinna wystrczyć.
> 768x576 25fps 24bity.
> A do mpeg2 potrzeba proca AMD powyżej 1.5GHz.

Nie rozumiem - dlaczego do mpeg2 potrzebny jest tak mocny procesor. Ja
mialem na mysli karte ze sprzetowym wspomaganiem mpeg2.

> Ale nie warto rypać VHS do mpeg2. Za dużo artefaktów i makrobloków.
> Mjpeg daje lepsze efekty. Ale zajmuję dużo dysku.
> Najlepiej zgrywać huffyuv.

ok

> To ma znaczenie tylko przy zgrywaniu z Tunera TV. Przy VHS sygnał leci po
> chinchu lub SVHS(jeżeli karta posiada takowe).

Aha - czyli problem "slabego" sygnalu wystepuje wlasnie z powodu
modulacji a potem demodulacji sygnalu.
A zlacze Euro - daje sygnal w.cz. (zmodulowany) czy po niskiej?
Czy to zlacze svhs, o ktorym piszesz to to zlacze - podobne do ps/2 - jak
do myszki albo klawiatury w komputerze?

slash