Re: nforce2+sblive ma ktos?

Autor: gibs0n (gibs0n_at_skysquad.net.antispam-sucker)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 22:40:14 MET

Uzytkownik "..::T0]\[2!::.." <gbamv_at_vpcarg.cy[R13]> napisal w wiadomosci
> Witam!
> czy ma ktos te wersje chipa SPP +MCP ??

spp + mcp-t ... asus a7n8x deluxe ...

> jak to sie sprawuje?

ok, ale na XP bylo duzo problemow po instalacji windowsa , dopoki nie
zainstalowalem SP1

> czy JEST STABILNE??

tak :)
staralem sie wyciagnac z tego kompa wszystko i nie mialem zadnej
przykrej niespodzianki, wszystko dziala

> to jest przede wszystkim krytrium kupna plyty z takim chipem - MUSI
byc
> stabilne + bezproblemowe :)

no u mnie wszystko dziala wysmienicie...

> prosze o wypowiedzi posiadaczy tych plyt a sam wlasnie szukam testow
> plyt na stronkach - bede wdzieczny za w miare szybka odpowiedz :)

nie pamietam dokladnego adresu do opisu tej plyty, ale mam ja skopiowana
u siebie od jakiegos czasu wiec jak chcesz - looknij:
http://skysquad.net/~gibs0n/specyfikacja.htm

pozdr
gibs0n