Re: Win xp win 98 Boot sektor!!

Autor: Viking (Viking_at_costam.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 00:14:39 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Więc rozumiem, że konfigurujesz jednocześnie dwa komputery? Bo tam
> piszesz tak:
>
> "Przejzalem archiwum ale nic mi to nie dalo
> moze mi ktos napisac wyglad boot.ini dla takie sytuacji:
> dwa HDD, na dwoch roznych tasmach na obu sa master, na kazdym na 1
> partycji jest zainstalowany system i tak na IDE1 XP, na IDE2 DOS 6.22
> moj boot.ini wyglada tak ale sie wyklada"

To nie ja napisałem. To nie mój post.

> Nie żebym się czepiał, ale zrozum, że bez dokładnego podania
> konfiguracji ewentualna próba pomocy będzie tylko stratą czasu.

Dzięki za pomoc. Doceniam Twoje zaangażowanie w mój problem, ale zaszło
nieporozumienie :-).
Dla jasności.
Mam jeden dysk. Na dysku tym kilka partycji: na początku FAT32 z win98
następnie FAT32 z win xp, dalej faty i linuksowe. Aktywna jest partycja
druga, czyli ta, na której jest win xp. Chcę wykorzystać boot.ini do
wybierania między systemami. Problem w tym, że win98 instalowałem później
niż win xp i nie został zapisany do żadnego pliku bootsector win98.

pozdrawiam,
Wojtek