Re: Win xp win 98 Boot sektor!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 21:15:04 MET

Użytkownik "Viking" <Viking_at_costam.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kwinto_at_2com.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie zapomniałem kolego. Mam jeden dysk.

Więc rozumiem, że konfigurujesz jednocześnie dwa komputery? Bo tam
piszesz tak:

"Przejzalem archiwum ale nic mi to nie dalo
moze mi ktos napisac wyglad boot.ini dla takie sytuacji:
dwa HDD, na dwoch roznych tasmach na obu sa master, na kazdym na 1
partycji jest zainstalowany system i tak na IDE1 XP, na IDE2 DOS 6.22
moj boot.ini wyglada tak ale sie wyklada"

Nie żebym się czepiał, ale zrozum, że bez dokładnego podania
konfiguracji ewentualna próba pomocy będzie tylko stratą czasu.

M.