Re: DFi - dlaczego nigdzie nie ma?

Autor: Jerzy Wawrzyniak (Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 00:04:10 MET

> Do Jerzego: na myśli miałem AD77 w podstawowej wersji. Niestety nie
> mogę jej nigdzie dostać i szukam czegoś innego do max. 400 zł,
> najlepiej jaknajmniej. Na razie dużo dobrego słyszałem o MSI k73v.

Rzeczywiście za rząd 400 złotych polskich możesz kupić dużo przyzwoitych
płyt - niewiele ustępujących tym okrzyczanym, ale do DFI (tych na czasie)
czasem tych kilkanaście złotych musisz dołożyć - warto. Cena sugerowana
przez JTT we Wrocławiu dla DFI AD77 wynosi poniżej 400 złotych (sprawdzone
przed chwilą).

--
Jerzy Wawrzyniak
Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl