Re: DFi - dlaczego nigdzie nie ma?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Mon 24 Feb 2003 - 09:15:40 MET

Jerzy Wawrzyniak napisał(a):

> Rzeczywiście za rząd 400 złotych polskich możesz kupić dużo
> przyzwoitych płyt - niewiele ustępujących tym okrzyczanym, ale do
> DFI (tych na czasie) czasem tych kilkanaście złotych musisz
> dołożyć - warto. Cena sugerowana przez JTT we Wrocławiu dla DFI
> AD77 wynosi poniżej 400 złotych (sprawdzone przed chwilą).

dobra, nie zachwalajcie DFI bo na 100% nie mam skąd ich sprowadzić ;-)
nawet w komputroniku ich nie mają a kupie tam kilka części i najlepiej
aby tam była dostępna.

Wybrałem MSI KT4V - ma równie dobre opinie i mam nadzieję, że nie będę
rozczarowany.

Tak przy okazji: w chipie prawie co numer JTT na cała strone reklamuje
DFI, pytanie tylko po jaka cholerę skoro nie można tych płyt nigdzie
dostać??? Niech popracują nad dystrybucją. Sprawdzałem cenniki bodajże
12 sklepów i nigdzie płyt DFI nie mieli.

Sam sie zastanawiam jakim cudem w tej chwili mam DFI pod cel566 ;-)

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800