Re: DFi - dlaczego nigdzie nie ma?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 14:26:19 MET

Doxent napisał(a):

> a czemu upierasz sie na DFI jest tysiace lepszych i tanich plyt a
> z DFI to tez tak kolorowo nie jest choc i nie jest tez zle (np.
> duzo lepiej od badziewiastego ECS'a czy innego
> PC-shit'a)

nie upieram sie na DFI, po prostu mam już jedną płytę DFI (oznaczenia
nie pamiętam, jest pod Celerona 566) i jestem z niej zadowolony,
żadnych problemów, żadnych zwisów. Mój brat ma jakiegoś Shuttle'a pod
Durona1200 i zwisy są kilka razy dziennie (wszystkie lementy sprawne,
testowane osobno na innym sprzęcie).

Do Jerzego: na myśli miałem AD77 w podstawowej wersji. Niestety nie
mogę jej nigdzie dostać i szukam czegoś innego do max. 400 zł,
najlepiej jaknajmniej. Na razie dużo dobrego słyszałem o MSI k73v.

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800