Re: Co myslicie o .....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:55:14 MET

Doggie wrote:

> Po co kupowac drogie szybkie kosci jak mozna kupic tansze zwykle...

Bo stac go na to? Bo wie jakie moga byc kozysci z wydajnych pamieci.

> biorac pod uwage ze cala reszta komputera jest na srednim poziomie.

No i co.

> Zamiast w kosci wolalbym zainwestowac w lepszy dysk.

To Twoja sprawa, ja bym tam wola wiecej pamieci. Zreszta roznice w cenie
miedzy dyskami sa symboliczne.

> Maxtorow nie lubie bo na serwis mi kilka wrocilo...
> Moze to i pech... wadliwa seria... lub fatum...

Wooow kilka... poprstu niesamowite....

> Do Windowsa XP, 256MB to troche malo... przynajmniej takie sa moje
> odczucia - ale to zalezy co sie na tym komputerze bedzie robilo.

A czy ktos oprocz Ciebie pisal tu o win XP?

> bo dolozy kilkanascie zlotych i ma szybszy... jak zrezygnuje ze
> zbednego cd-romu to moze kase wlozyc w procesor i ma 2.0+

Moze mu nie potrzebny taki procesor.

> Obudowa to kwestia gustu - a nie wiem jakie sa w tych obudowach
> zasilacze...

Mocno srednie.

--
Krzysztof Szczepanek