Re: Co myslicie o .....

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 14:22:10 MET

> A co zlego jest w Maxtorze? Zreszta co to za szalenstwo kupic markowe
> kosci?

Po co kupowac drogie szybkie kosci jak mozna kupic tansze zwykle...
biorac pod uwage ze cala reszta komputera jest na srednim poziomie.
Zamiast w kosci wolalbym zainwestowac w lepszy dysk.
Maxtorow nie lubie bo na serwis mi kilka wrocilo...
Moze to i pech... wadliwa seria... lub fatum...

> Fakt.
> Tzn?

Do Windowsa XP, 256MB to troche malo... przynajmniej takie sa moje
odczucia - ale to zalezy co sie na tym komputerze bedzie robilo.

> A po co?

bo dolozy kilkanascie zlotych i ma szybszy... jak zrezygnuje ze zbednego
cd-romu to moze kase wlozyc w procesor i ma 2.0+

> BTW jak juz chcesz sie przypieszac to bys sie przyczepil do obudowy...

Nie 'przypieszam sie' tylko napisalem to co myslalem,
co to za opinia gdybym ze wszystkim sie zgodzil...

Obudowa to kwestia gustu - a nie wiem jakie sa w tych obudowach zasilacze...

Wogule to naskoczyles na mnie jakbym nie wiem co zrobil...

Podrawiam
    Doggie