Re: Co myslicie o .....

Autor: Doggie (NOSPAMdoggie_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 11:00:13 MET

> Bo stac go na to? Bo wie jakie moga byc kozysci z wydajnych pamieci.

Jesli wie jakie sa korzysci to powinien wiedziec jaki sa korzysci z dobrej
plyty, dobrego dysku itd...

> To Twoja sprawa, ja bym tam wola wiecej pamieci. Zreszta roznice w cenie
> miedzy dyskami sa symboliczne.

Wiem ze to moja sprawa kolega pytal o opinie wiec odpowiedzialem tak jak ja
to widze a Tobie sie nonstop cos niepodoba... wogule Cie nie rozumiem...

> Wooow kilka... poprstu niesamowite....

To chyba duzo jak na 0 Baracud, 1 IBMa, 6 Samsungow...

> A czy ktos oprocz Ciebie pisal tu o win XP?

Nikt ale stawialem ze instalnie na tym Win XP...

> Moze mu nie potrzebny taki procesor.

Jak mu nie potrzebny taki procesor to sam to oceni - ja wydalem MOJA
opinie...

> Mocno srednie.

No i wszystko jasne...

Nie odpisales na moje ostatnie pytanie....
Wogule jak masz sie czepiac to skocz na innego posta...
To jest tylko i wylacznie moja opinia i kolega dokladnie o takie opinie
prosil, jesli Tobie sie nie podoba to napisz swoja opinie na temat zestawu
ktory stworzyl i koniec sprawy...
...doczepiles do mojego posta niesamowicie...

Pozdrawiam
    Doggie