Re: Sciema z kartami Radeona

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:54:36 MET

tojak wrote:

> To, ze kupiliscie dobre karty, ktore kreci sie w fabryce i procesory,
> ktore tak samo kreci sie w fabryce na okreslony model i wydaliscie
> duzo kasy, to sprawia, ze bronicie produktow?

Nie bronie produkty tylko trzezwo patrze na swiat a nie uzalam sie nad
zyciem.

> Chyba wsadzilem kij w mrowisko. A to dziwne, bo ja tez mam dobry
> sprzet, za calkiem porzadne pieniadze i niestety ale nie podtrzymuje
> waszego zdania.

Bo najzwyczajniej w swieci trollujesz. Nie potrafisz trzezwo i z dystansem
patrzec na rynek komputerowy tylko uzalasz sie i na dodatek wyciagasz
bledne wnioski.

> Caly czas wydaje mi sie, ze wszystko to jeden niezly
> syf.

A ja mysle, ze poprostu kapitalizm cie przerasta...

> Opinie swoja opieram na doswiadczeniu. W swoim zyciu
> zaprojektowalem nawet karty do peceta, jakies sterowniki do nich,
> polutowalem wszystko i chodzilo, slowem o architekturze mam chociazby
> blade pojecie, choc bylo to w czasach, gdy musialem rozgryzac ISA a
> nie PCI i uczyc sie programowac FLEX-y.

A jakie ma to znaczenie w tej dyskusji?

> Po przejrzeniu wszystkich modeli ATI i Nvidii widze 3-4 modele, ktore
> byly przelomowe ze wzgledu na architekture.

Az tyle?

> Reszta to marketing, softwareowo-hardwareowe sztuczki z blokowaniem

Welcome in the real world....

> Co mnie dziwi, to zajadlosc z jaka bronicie Radeona i zwalacie na
> Nvidie :-)

???
Czy ta uwaga jest bezposrednio do mnie?

> W sumie jak sie przejrzy te wypowiedzi, to okaze sie, ze
> obie firmy sa tak samo warte, bo zapelniaja KAZDY rynek cenowy swoimi
> produktami.

A co w tym dziwnego? Czy to cos zlego zarabiac kase na naiwnych?

> Nic dziwnego, ze inne firmy nie wbija sie na rynek, bo nie maja szans.

To pomysl realnie czy narazie ktokolwiek mial produkt, ktorym mogl by wbic
sie na ten rynek. ATi w sumie niedawno przylaczyla sie do rynku. Matrox z
cena Parhelii w stosunku do jej mozliwosci sam sie wykresla z rynku, SiS
narazie tez nic ciekawego nie pokazal, ponoc Trident cos modzi... niezle
bylo Kryo ale bez silnika T&L nie mialo szans na wiekszy sukces...

> Widze jedna ciekawa rzecz. Ktos komentuje moj post i pisze, ze to
> wszystko prawda, ze Nvidia robi to samo a nawet jeszcze gorzej, ze to
> chwyty marketingowe znane od lat,

Bo taka jest prawda, tym bardziej nei rozumiem twojego trollowania.

> ze sie odciaza stabilizatory na plycie /ktore by sie mogly obciazyc
> jednak? jaki jest wowczas margines zabezpieczenia?/,

Poczytaj sobie specyfikacje.

> ze DX9 nie ma /a za pol roku jak beda gry

Watpie czy za pol roku...

> to cena karty bedzie rowna jej 75% lub 50% wartosci/, ze to pulapki,
> ze to prawa rynku komputerowego, ze z procesorami tak samo jest.

Skoro to rozumiesz to po co zaczeles watek?

(...)
> argument nie do przebicia/, ze mam procesor uzyskany z wersji bazowej
> przez zmiane taktowania i o tym nie wiem i zem najpewniej jest glupi.

Prawde mowiac czytajac twoje posty odnosze takie wrazenie :/

> Bardzo mozliwe zem glupi, bo nie mialem wyjscia i musialem kupic cos,
> co jest teraz jakos wycenione wedlug obowiazujacych zasad. Jestem
> generalnie zadowolony co nie oznacza, ze system mi sie podoba i mam
> bronic go.

Co innego bronic system co innego nie podniecac sie jego wadami i
trollowac na ten tamt.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"