Re: Sciema z kartami Radeona

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 01:39:19 MET

tojak claimed:
> Czemu swirow? :-)
> To, ze kupiliscie dobre karty, ktore kreci sie w fabryce i procesory, ktore
> tak samo kreci sie w fabryce na okreslony model i wydaliscie duzo kasy, to
> sprawia, ze bronicie produktow?

> Toz to znany czynnik psychologiczno-socjologiczny zwany potocznie 'efektem
> pozakupowym' a naukowo jakos inaczej. Trzeba by zajrzec do pierwszej lepszej
> ksiazki z tych dziedzin.

Dysonans poznawczy Festingera. Ale nie masz racji w ocenie odpowiadających
Ci osób.

> Po przejrzeniu wszystkich modeli ATI i Nvidii widze 3-4 modele, ktore byly
> przelomowe ze wzgledu na architekture. Reszta to marketing,

Pokaż mi kogoś, kto twierdzi inaczej a zaśmieję się razem z Tobą.

> Co mnie dziwi, to zajadlosc z jaka bronicie Radeona i zwalacie na Nvidie :-)

Bo zadziwiłeś nas naskokiem na ATI, gdy nVidia robi to samo. Podpuszczałeś
nas, żebyśmy to napisali. Trolujesz po prostu.

> zadowolony co nie oznacza, ze system mi sie podoba i mam bronic go. Ciesze
> sie z tak duzej ilosci odpowiedzi, W koncu jak ktos pisze bzdury, to dobrze,
> ze wiele osob go koryguje :-)

PLONK Warning trolu. Nie wniosłeś _NIC_ ciekawego swoim postem. Nie
skłoniłeś ludzi do myślenia, nie odkryłeś ameryki.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
When was the last time you did something for the first time ?