Re: Tania 19"

Autor: Ralf (ralf_at_nospam.interia.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 23:14:07 MET

Użytkownik "alexander" <alex_home_at_o2.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> Czesc!

> Ale przeciez on pisze ze chce kupic monitor o wzglednie dobrych
parametrach,
> a ze przy okazji tani, to juz blad?
> ROZMIAR PLAMKI: 0.26 mm
> ROZDZIELCZOŚĆ / ODŚWIEŻANIE Hz
> 1280 x 1024 z 85 Hz

Same parametry to nie wszystko, choc wypada miec te 85Hz przy rozsadnej
rozdzielczosci.
Najwazniejszy jest OBRAZ i to czy za rok sie wszystko nie rozjedzie.

> Fakt LG ma bardziej plaski ekran,

Bardziej plaski? No flatron to juz chyba nie moze byc bardziej plaski :)
To chyba jedyny nieoszukiwany plaski kineskop i to bez glupich kresek jak
trinitron.
Bo pozostale to maja specjalne szyby korygujace krzywizne.

> wydaje mi sie na na plaskich kineskopach obraz wyglada
> nienaturalnie.

Z tym sie na pewno nie zgodze. Sam przesiadlem sie z okrąglutkiego :) ctxa
17
na plaskiego flatrona 19. I nie zaluje :)
Za taka cene to osobiscie wolalbym kupowac dobra 17 niz slabe 19.
Ale to jak kto woli.

> Pozdrawiam!
> Aleksander

Ralf