Re: Tania 19"

Autor: alexander (alex_home_at_o2.pl.NOSPAM)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 17:59:52 MET

Czesc!

> Juz z samej reguly tani monitor to blad,

Ale przeciez on pisze ze chce kupic monitor o wzglednie dobrych parametrach,
a ze przy okazji tani, to juz blad?
ROZMIAR PLAMKI: 0.26 mm
ROZDZIELCZOŚĆ / ODŚWIEŻANIE Hz
800 x 600 z 150 Hz
1024 x 768 z 115 Hz
1280 x 1024 z 85 Hz
1600 x 1200 z 75 Hz
TCO 99, DHHS, ZH 1/618, ISO 9241-35
Hub USB

> Radzilbym kupic dobra 17", polecam LG F700P -

Porownaj parametry, przeciez sa prawie identyczne, ze wskazaniem chyba
jednak na Toschibe ktora wybral Michal.
Fakt LG ma bardziej plaski ekran, ale to akurat IMO jest argumentem raczej
za ta 19'' - wydaje mi sie na na plaskich kineskopach obraz wyglada
nienaturalnie.
Cena niemal ta sama wiec bral bym 19''

> [..] Jezeli wzioles to pod uwage i nadal jestes za 19" to szczerze nie
> orientowalem sie w tych monitorach wiec nic wiecej nie moge powiedziec.

No wiec wlasnie...

Toshiba Tekbright 920
http://sklep.infomex.pl/karta.php?kod=388 963 zl
Wiec pewno ok 100 zl mozna go juz kupic.

Pozdrawiam!
Aleksander