Re: Obudowy - gwarancja

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 23:01:36 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako Em En <em.en_at_h.o.g.a.pl> napisal
mniej wiecej Sun, 02 Feb 2003 13:51:38 +0100 (o ile mu zegarek dobrze
chodzi) cos takiego:

>Przeglądałem ostatnio ofertę sklepów internetowych. Zainteresowało mnie
>to, że w jednym z nich na wszystkie obudowy (Codegen, Modecom,
>Tracer...) dawano 24 miesiące gwarancji, a na Enlighta tylko 12 miesięcy.
>Czy to nie wydaje się dziwne?

Na zasilacze HuntKey daje się trzy lata gwarancji a na Enermax tylko
rok.
A różnica między nimi jest taka że HuntKeya musiałem zaraz po zakupie
rozebrać i wymienić tzw. wentylator tracąc gwarancję a Enermaxa używam
"jak jest", jestem zadowolony i nadal mam prawie rok gwarancji i
stabilne napięcia a w HuntKeyu 12V "siadało" już przy niewielkim
obciążeniu.
Gwarancja nie jest wyznacznikiem jakości ale przede wszystkim
chciwości producenta/dystrybutora.

Pozdrawiam

oVo