Jaki procesor maksymalnie ?

Autor: Futabamen (alaskamen_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 20:09:02 MET

Witam

Ostatnio kupiłem komputerek z procesorem AMD K5 100 Mhz. Tylko prodsze się nie śmiać. Mnie taki wystarcza choć przyznam że zawsze te 150 MHz mieć było by fajnie. Dlatego pytanie moje brzmi czy a jeśli tak to jak większy mogę wsadzić procesor do płyty głównej na której chodzi teraz ten K-5 ? Co to za płyta nie wiem bo nie ma do niej żadnej książki ale ma jakiś dużu scalak intela o oznaczeniach
PCIset
SB82371SB
L6363911
SU093

Płyta ma 3 gniazda ISA i 4 PCI, 4 sloty na SIMMy

Z góry dziekuję za odpowiedzi.

Krzysiek

PS. Dysk jest w tej chwili 320 MB . czy jak po zainstalowaniu windy 98 włączę komptesowanie dysku to odbije sie to znacząco na prędkości pracy komputera ?