Re: Jaki procesor maksymalnie ?

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 20:56:04 MET

>Ostatnio kupiłem komputerek z procesorem AMD K5 100 Mhz. Tylko prodsze się
nie śmiać.

ja mialem kiedys 286 i sie cieszylem:) wiec z czego tu sie smiac ...

>Mnie taki wystarcza choć przyznam że zawsze te 150 MHz mieć było by fajnie.
Dlatego pytanie moje >brzmi czy a jeśli tak to jak większy mogę wsadzić
procesor do płyty głównej na której chodzi teraz >ten K-5 ?

pewnie mozna, ale o ile lepszy nie da sie powiedziec bez modelu plyty

>Co to za płyta nie wiem bo nie ma do niej żadnej książki ale ma jakiś dużu
scalak intela o >oznaczeniach
>PCIset
>SB82371SB
>L6363911
>SU093
>Płyta ma 3 gniazda ISA i 4 PCI, 4 sloty na SIMMy

Niestety to nie wystarczy. Musisz odczytac z plyty glownej jakie ma
oznaczenie.

>PS. Dysk jest w tej chwili 320 MB . czy jak po zainstalowaniu windy 98
włączę komptesowanie >dysku to odbije sie to znacząco na prędkości pracy
komputera ?

tzn. najpierw do bys musial zainstalowac tego windowsa ... przy takiej
konfiguracji wciskanie na sile tam 98 to strata miejsca ... co do samej
kompresji dysku to raczej nie polecam tobie tego. Dyski twarde o malej
pojemnosci nie kosztuja majatku wiec lepszym rozwiazaniem by bylo zalatwic
sobie jeszcze jeden co najmniej 500MB.