Re: Jaki procesor maksymalnie ?

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 13:50:29 MET

Moim zdanie Win 95 będzie tam chodził aż chuczy mało tylko mniejsca na dysku
aby zaistalować kilka programów
W tej chwili używam do pracy P75 przekręcony na 90 z 24MB RAM i 500MB na HD
i działa super

Użytkownik "Futabamen" <alaskamen_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Witam

Ostatnio kupiłem komputerek z procesorem AMD K5 100 Mhz. Tylko prodsze się
nie śmiać. Mnie taki wystarcza choć przyznam że zawsze te 150 MHz mieć było
by fajnie. Dlatego pytanie moje brzmi czy a jeśli tak to jak większy mogę
wsadzić procesor do płyty głównej na której chodzi teraz ten K-5 ? Co to za
płyta nie wiem bo nie ma do niej żadnej książki ale ma jakiś dużu scalak
intela o oznaczeniach
PCIset
SB82371SB
L6363911
SU093

Płyta ma 3 gniazda ISA i 4 PCI, 4 sloty na SIMMy

Z góry dziekuję za odpowiedzi.

Krzysiek

PS. Dysk jest w tej chwili 320 MB . czy jak po zainstalowaniu windy 98
włączę komptesowanie dysku to odbije sie to znacząco na prędkości pracy
komputera ?