re Re: Skasowana partycja

Autor: jazz (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Feb 2003 - 20:05:06 MET

On Sat, 1 Feb 2003 15:53:46 +0000 (UTC), Green <lin_aquarius_at_wp.pl>
wrote:

>W artykule <b1got1.3vvc3g5.4_at_Hobby.od.17.lat> Sander napisal(a):
>

>Ranish Partition Manager
>Jak parytycje mają taki sam system plików,i leżą obok siebie,
>czy można je połaczyć Ranishem, podając początek pierwszej,
>i koniec drugiej?
>Powstać powinna jedna parytycja,jako suma poprzednich dwu?
>Tak sobie gdybam.Ja się nie znam ....:)
no własnie były 2 partycje ale nie znany jest poczatek drugiej
partycji kumpel po prostu gostem zamiast odzyskac partycje systemowa
dał komende twórz nowa partycje i utworzyło na :-) całymdysku nowa a
w mniendzyczasie skasowało 2 które były i kaplica.
Mysle ze Ranish Partition Manager w takiej sytułacji nic nie poradzi.