Re: Pojemnik na syfy ?

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 10:01:14 MET

Grover napisał:

>wokoło masę starego tuszu zaschniętego. Na początku pomyślałem że jak ja to
>wyczyszczę, ale potem uświadomiłem sobie że to chyba specjalnie takie
>miejsce na wyciekający tusz zrobiono. Ale nigdy wcześniej o czymś takim nie

jak nie uzywasz drukarki to jej nie wlaczaj; nie wiem jak teraz, ale
kiedys HPki przy kazdym wlaczeniu przejezdzaly glowicami po tym
miejscu do czyszczenia; w efekcie mozna bylo wykonczyc kardridz bez
wydrukowania ani jednej strony;

pewnie zle napelnione pojemniki;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?