Restart systemu - CD - W2K

Autor: Arek (lenek_at_pogon.v.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 10:06:23 MET

Witajcie,
Może ktoś mi pomoże rozwiązać problem z restartami systemu.
Mój kłopot wygląda w następujący sposób:
Podczas próby instalacji z jednego z napędów nasępuje samoczynny restart
systemu.
Restart nastepuje w różnych fazach instalacji - raz na tej samej płytce jest
to 20% drugi raz 90%.
Miałem nawet kilka sytuacji gdy komputer restartował się podczas zwykłego
kopiowania danych z CD na HDD.

Problemu nie zozwiązała zmiana obudowy ani zwiększenie wydajności systemu
chłodzącego.
Procesor ma stałą temperaturę 50° natomiast system ok 30°.

Oo konfiguracja jaką posiadam:
AMD 1800+ XP
MSI KT4V A6712VMS V1.1
RAM: 256 MB
Mint ATI Radeon 9000 PRO 64MB
HDD: Segate Barrakuda IV 80GB
CD-R Philips CDRW2412A
DVD LG GDR8161B
CASE: Enlight 300W
Fan: Zalman 5600Cu
System W2K + SP3

Serdecznie proszę o radę jak wyeliminować te męczące restarty???

--
Pozdrawiam,
Arek Lenkiewicz lenek