Re: Pojemnik na syfy ?

Autor: Janek! (jasiek16_at_go2.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 12:08:13 MET

Witam!

    Zainspirowany tym postem zajrzałem do swojej drukarki HP930C. Pod
napełnianą kiedyś głowicą z czarnym tuszem zgromadziła się taka ilość
zaschłego tuszu że uniemożliwiła szufladce wsuwanie i wysuwanie się.
Wyjaśniło to dziwne odgłosy wydobywające się na początku drukowania i
brudzenie papieru.

Usunąłem tyli ile zdołałem łyżeczką, ale szufladka nadal nie ma pełnej
swobody ruchu. Czy ktoś już rozkręcał taką drukarkę?
Łatwo to potem złożyć do kupy? :)
Bo gwarancję chyba straciłem po napełnieniu kartridża?

Pozdrawiam,
janek!