Re: AMD - wybor plyty

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 01:52:55 MET

On Fri, 20 Dec 2002 14:00:16 +0100, "Marx"
<mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> wrote:

>czy to lepsze od SiS? jesli niestabilnosc nie jest wina chipsetu to jaka
>gwarancja ze akurat plyta z VIA made-by-ECS bedzie ok?
Akurat ta seria na ogol im sie niezle udawala. :-)

>no tak, ale ja chce wydac 300zl, a nikt mi proca nie da za darmo... :)
Pozswiec sie i doloz troche. Procki sa tanie dzis jak barszcz. W ten
sposob zaopatrzysz sie w plyte, ktora w przyszlosci obsluzy wszystkie
nowe Athlony, a ze starszymi roznie moze byc - na dluzsza mete moze
sie okazac, ze warto troche dolozyc.

Pozdrawiam
GLide