Re: Liteon 52x

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 01:30:46 MET

On Fri, 20 Dec 2002 21:03:20 +0100, "Dakan" <dakan_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Zakupiłem ów produkt i z niewiadomych mi przyczyn proces nagrywania nie
>odbywa się z taką prędkością jaką powinien.
>Płytę z danymi 600 MB dostałem w 8 minut.
>Czy jest to wina słabej konfig (k6 233, 64 RAM) ?
...to moze tez.

>Instalować VIA 4in 1 nie mam zam zamiaru (dysk mi po tym słychać w
>głośnikach, nero się zawiesza i inne cuda)...
...ale glowna przyczyna moze byc wlasnie to.
Nie zainstalowales sterownikow do systemu, dysk nie pracuje w UDMA
osiaa kiepskie transfery mocno obcizajac procesor - czemu tu sie
dziwic.
A co do problemow z wieszaniem to czy probowales instalowac jakas
swierza wersje 4in1 czy to bylo dawno - zniecheciles sie i od tego
czasu trwasz przy tym?
Moze jednak pokomnbinuj z Via Latency patch?

Pozdro
GLide