Re: AMD - wybor plyty

Autor: Marx (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 14:00:16 MET

> nowy najtanszy ECS nie bedzie kosztowal 200 zl lecz okolo 250 zl (K7S5A)
to zalezy gdzie sie kupi :) ale wyjdzie niewiele ponad 200zl
a sa nawet po 400zl takie zintegrowane z procesorem (wiem wiem, prosze nie
krzyczec.. :)

> za 290 zl masz ECS K7VTA3(na Via KT333)
czy to lepsze od SiS? jesli niestabilnosc nie jest wina chipsetu to jaka
gwarancja ze akurat plyta z VIA made-by-ECS bedzie ok?

> za 320 zl masz ta sama plyte ale z siecowka i RAIDem
sieciowki mam dwie a raid zbedny

> za 320 zl mozesz tez DFI na KT 333 ,LiteOna tez na KT333 lub plyte innego
> "taniego"producenta
no tak, ale ja chce wydac 300zl, a nikt mi proca nie da za darmo... :)

> Nowe kosci SDRAM nie bardzo chca wspolpracowac ze starymi chipsetami(komp
> widzi polowe wlozonego RAMu)
no jak moja chodzi w BX to i tu bedzie dzialac :)

> K7VTA3(czy cos "w podobie") + Athlon XP 1700+ (260zl) + DDRAM (256MB
> kosztowalo 240 zl )
tak, i z 300zl zrobilo sie 900 :) to ja dziekuje za takie porady
Jak mnie zapytasz jaki masz kupic samochod za 30tys zl to ci doradze volvo
za 90tys zl, prawda ze to swietna rada? dozbierasz sobie do tego co masz
przez te 10 lat i bedziesz zadowolony :)))