Problem z DPMS pod W2000

Autor: zylko (zylko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 01:42:31 MET

Witam!

Mam problemik z DPMSpod w2000.
Mój srzęt: P4 na ASUSie z GF4 MX 440 Prolinka, monitor SAMSUNG 700IFT.
Karta w tym trybie przy ustawionym wygaszaniu wyłącza tylko sygnał VIDEO,
nie chce wyłączyć synchronizacja pionowa i pozioma. Moge to stwierdzić po
sygnalizacji monitora, migająca lub świecąca ciągłym światełkiem,
różnokolorowa dioda na przycisku PWR, sygnalizuje różne stany wygaszenia
i/lub aktywności monitora.
W tym stanie monitor wg dokumentacji pobiera około 20W. Komp pracuje niemal
24/7 a wyłaczanie monitora uważam za rozwiazanie niewygodne. W końcu z
jakiegoś powodu powstało DMPS i inne standardy zarządzania energią.
W trybach głębszej hibernacji przy DPMS VideoOFF+SyncV/H OFF monitor ma
pobierać około 3W. Jest różnica, prawda?
W biosie płyty oczywiśmcie jest ustawione DPMS dla metody wygaszania VIDEO.
Niestety ustawianie na sztywno w biosie VIDEO+SYNC Off nie daje rezultatu ,
dalej VIDEO Off.
Grzebałem rownież w rejestrze i nawet doszukałem sie trybu DPMS przypisanego
do mojej karty graficznej ale modyfikacja tego klucza nie przyniosła rownież
zamierzonego efektu.

Jeśli ktoś zna gotowe rozwiązanie to proszę o wiadomość.
Bardzo lubię gdy wszystko działa OK i w sposób zamierzony przez usera.

Dzieki, Zylek
PS. Sorki za przydlugą treść ale starałem sie jak najdokładniej opisać
problem.