Re: GeForce VIVO

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 22:43:23 MET

> Trzeba umieć go skonfigurować. Ma trochę wiecej opcji.

rzeczywiscie ma kilka opcji ale probowalem wszystkich mozliwych kombinacji:)
i nie zmienia to faktu, ze albo mam 288 lini powiekszanych do 576 albo mam
576 lini i rozmyty obraz ....

> Dodatkowo wyostrza obraz. Co jak raz nie jest porządane przy kompresji
> materiału z TV, czy VHS.

a taki obraz najczesciej sie zgrywa ... chociaz zdazalo mi sie podlaczac
kamere przez s-video ...

> Hmm, co masz na myśli pisząc "za dużo zajmuje"?
> Możesz rozwinąć tę myśl... Chodzi o czas?

oczywiscie mam na mysli miejsce na dysku ... 50fps to przeciez 2x wiecej niz
normalnie, wiec pojawiaja sie 2 problemy:
- wiecej zajmuje
- ma duzo wieksze wymagania co do sprzetu

A zaleta 50fps jest poprostu to, ze otrzymuje sie taki obraz jak jest na TV
... u mnie w overlayu na karcie wlasnie jest 50fps i wyglada to dokladnie
tak samo jak na TV (no moze lepiej bo monitor ma lepsze odswiezanie i wyzsza
rozdzielczosc)