Re: GeForce VIVO

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 21:43:05 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> (dla jasnosci ja nie uzywam tunera TV tylko karty z VIVO)
>
> i u mnie dziala w 720x576 bez zadnego problemu ....

Dokładnie. Producent kart VIVO dodaje warpera WDM>VFW, dzięki temu karty z
VIVO mogę współpracować z VD.

> Specjalnie poswiecilem troche czasu na zbadanie twojego rewelacyjnego
> filtru i wychodzi na to, ze nie oferuje on nic ciekawego. Ma kilka

Trzeba umieć go skonfigurować. Ma trochę wiecej opcji.
Dodatkowo wyostrza obraz. Co jak raz nie jest porządane przy kompresji
materiału z TV, czy VHS.

> Wiec pytam sie jaki filtr da mi lepsze efekty niz BLEND (oprocz filmu

Właśnie smart deiterlaced;-)

> ktory bedzie mial 50fps i wogole nie oplaca sie w to bawic bo za duzo
> zajmuje) ???

Hmm, co masz na myśli pisząc "za dużo zajmuje"?
Możesz rozwinąć tę myśl... Chodzi o czas?

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl