Re: GeForce VIVO

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 13:15:26 MET

> I co próbowałeś to używać? Działa Ci?

jezeli tobie nie dziala tzn. ze masz problem ... ja takowego nie zauwazylem
jezeli obraz wejsciowy mial 24bity ...

> Nie nie jest jasne. Wszystki filrty do usuwania przeplotu, chociażby te z
> unlead video/media studio, czy z PowerVCR usuwają przeplot niedokładnie.
> Dają
> znacznie gorszą jakość niż usunięcie przeplotu po zgraniu.

to pewnie dlatego, ze nie uzywasz VirtualDub'a :)))

> Bredzisz. Kompresja Mjpeg nie psuje deinerlejsu.

hmm .. co by ci tu madrego odpowiedziec ... moze: BREDZISZ !!!
wiesz jak dziala kompresja JPEG ??? Jezeli piszesz takie rzeczy to albo
powinienes udac sie do okulisty, albo nie wiesz jak dziala kompresja JPEG

> Bez różnicy. Chyba, że bedziesz kompresować z kiepską jakością, poniżej 18
> dla PICVideo.

widac masz male wymagania co do jakosci obrazu i dlatego nie widzisz roznicy