Re: GeForce VIVO

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 13:01:26 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> nagrywania?
>
> hmm... niech pomysle VirtualDub ???:)))

I co próbowałeś to używać? Działa Ci?
;-))))

> Wogole uzywasz tego programu ???
> Dodatkowo do kart daja taki soft jak Unlead Video Studio, ktory przed
> kompresja do MPEG2 usuwa przeplot !!! Jak myslisz dlaczego nie jest na
> odwrot ???

A widziałeś jak jest jakość tego filtru?

> w ktorym miejscu??? Napisalem, ze jezeli skompresujesz obraz a pozniej
> usuniesz przeplot i jeszcze raz go skompresujesz to jakosc sie pogorszy
> w stosunku do obrazu z ktorego bys usunal od razu przeplot (w locie
> software'owo) a pozniej go skompresowal ...
> czy to co napisalem jest jasne ???

Nie nie jest jasne. Wszystki filrty do usuwania przeplotu, chociażby te z
unlead video/media studio, czy z PowerVCR usuwają przeplot niedokładnie. Dają
znacznie gorszą jakość niż usunięcie przeplotu po zgraniu.

> avs,
>
> a czy mowie, ze nie daja ??? Caly efekt zepsujesz jak najpierw
> skompresujesz a pozniej usuniesz przeplot ...

Bredzisz. Kompresja Mjpeg nie psuje deinerlejsu.

> zanim

> zrob testy w domu ... sciagnij bez kompresji obraz i usun przeplot ....a
> pozniej sciagnij z kompresja mJPEG i tez usun. Na koniec zobacz ktory
> bedzie lepszy ...
> jak to zrobisz skoncza sie nasze klotnie ...

Bez różnicy. Chyba, że bedziesz kompresować z kiepską jakością, poniżej 18
dla PICVideo.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488