Re: GeForce VIVO

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 10:21:19 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> to pewnie dlatego, ze nie uzywasz VirtualDub'a :)))

Do zgrywania nie używam już kawał czasu. Do tego VD jest kiepski. Przesałem
go używać odkąd pożegnałem się z Dos9x/Me.

> hmm .. co by ci tu madrego odpowiedziec ... moze: BREDZISZ !!!
> wiesz jak dziala kompresja JPEG ??? Jezeli piszesz takie rzeczy to albo
> powinienes udac sie do okulisty, albo nie wiesz jak dziala kompresja
> JPEG ...

WIem jak działa. Ale jak raz nie ma to wpływu na separacje pól.

> widac masz male wymagania co do jakosci obrazu i dlatego nie widzisz
> roznicy ...

Dobra. Powiedz mi jak usuwasz przeplot po zgraniu. Jakim filtrem.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_adramel.neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl