Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 15:53:57 MET

Użytkownik "Blesso"...
> Qldebele kliencie~!!!~

Nerwuśki...? :) Może waleriankę..;)

[...]
> Oprocz antyeceesowego podejscia ;) martwi mnie Wasza wiara w plyte
> doskonala (lub doskonaly komp ) _ utopia ....prosze PAnow

Utopia...tak.
Ale popróbuj raz z innymi płytami...Nie spojrzysz na ECS...(tfu ;))

> Jesli tak kazdy by patrzyl jak Wy to.monitrora CRT nikt by nie kupil
gdyz
> wiekszoc z nich ma jakies wady (dlaczego ta linia u gory ekranu nie
jest w
> poziomie tylko mi sie wygina ....prosze sprzedawcy _wydaje 1000 zl i
> wymagam)

A Ty monitor kupujesz bez przyglądania się ? No bo, zawsze będą jakieś
wady, to po co się przyglądać... W domu se poprawię ;)

> ale to nie tak
> nie ma rzeczy idealnych

Nie ma. Ale są lepsze i gorsze. Tańsze, nie zawsze znaczy gorsze, ale
ECS to tani badziew :)

> to powiedziawszy ___ nieidealny Blesso poszedl na nieidealny obiad
ktory i
> tak po skonsumowaniu wyda sie ....idealnym
O! to... to...
Masz ECS, więc "po skonsumowaniu" wydaje Ci się idealny :)
I tu jest pies pogrzebany...:)
A ja naprawdę mam pod kontrolą ponad setkę kompów, i _żadne_ tak się
nie kaszanią, jak ECSy, sztuk 15 :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl