Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 16:23:54 MET

Użytkownik "sprocket" < napisał > O! to... to...
> Masz ECS, więc "po skonsumowaniu" wydaje Ci się idealny :)
> I tu jest pies pogrzebany...:)
> A ja naprawdę mam pod kontrolą ponad setkę kompów, i _żadne_ tak się
> nie kaszanią, jak ECSy, sztuk 15 :)
____________________________
Otoz wlasnie po skonsumowaniu ECS wydaje sie idealny
Duron + SDRam czy Athlon +DDram i po klopocie
plyty (nowe ) sprzedawane sa z Biosem z czerwca (wiec aktualnym) _ maja nowy
soft i......
i nie ma z nimi problemow
wlozyc procka ,grafe i cos tam jeszcze i.........wiooooooo ECSiku

Przed skonsumowaniem __gdybym posluchal Ciebie czy Krzyska to.... beeeeee
to bedzie ....swinstwo
a tu prosze ......
zjedzone ........i jak ?
nooooo pyyyycha