Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 15:20:27 MET

Użytkownik "sprocket napisał
> .
> Jestem - do cholery - klientem, i żądam, aby kupowany przeze mnie
> towar był sprawny.
_______________________
Qldebele kliencie~!!!~
Kupiles nowego Mercedesa klasy A i w tescie losia wyleciales przez szybe (a
mial byc sprawdzony przez producenta)
Kiencie _ kupiles system Microsoft Windows 98SE/ME/2000/XP i po chwili
producent zaleca instalowanie latek likwidujacych bugi (a produkt mial byc
sprawdzony przez producenta)
Kliencie - Kupiles nagrywarke DVD Sony i nie chce ona nagrywac na plytkach
innych niz xtra firmowe (wiec sciagaj kliencie latke bo inaczej lezysz i
kwiczysz _a mieli przeciez sprawdzic )
Kliencie _ kupiles Opla i na stacji benzynowej wyleciales w powietrze bo
ktos zapomnial zmienic wlew paliwa na "iskorobezpieczny"

to jesli chodzi o ....klienta

Oprocz antyeceesowego podejscia ;) martwi mnie Wasza wiara w plyte
doskonala (lub doskonaly komp ) _ utopia ....prosze PAnow

Jesli tak kazdy by patrzyl jak Wy to.monitrora CRT nikt by nie kupil gdyz
wiekszoc z nich ma jakies wady (dlaczego ta linia u gory ekranu nie jest w
poziomie tylko mi sie wygina ....prosze sprzedawcy _wydaje 1000 zl i
wymagam)
ale to nie tak
nie ma rzeczy idealnych

to powiedziawszy ___ nieidealny Blesso poszedl na nieidealny obiad ktory i
tak po skonsumowaniu wyda sie ....idealnym

Blesso