Re: Uszkodzona pamiec

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 01:08:42 MET

> Później włożyłem tylko tą nową kość. Na początku chodziło dobrze,
lecz
> później też nie chciał mi wykrywać ramu (w regularnych odstępach
długie
> beep'y, a ja nie wiem co to oznacza :( . Przykładałem kość do różnych
> gniazd,
> nie pomogło. Co z tym zrobić? Pamięć jest wadliwa? Proszę uprzejmie o
pomoc.
> P.S Mój konfig: Abit KT7A ver.1.3, A TB 1,33, GF2MX400, SB LIVE, B IV
40

Może masz złe ustawienia pamięci w BIOS'ie? Gdy pamięć jest typu CL3,
a jest ustawione na CL2, to może nie działać prawidłowo. Albo DRAM
Timming
masz "Turbo" zamiast "SDRAM 8/10ns". Pokombinuj z ustawieniami.
A może pamięć jest w ogóle PC100, a nie PC133 ;-)

--
Wonder
Pisząc na priva usuń z adresu literkę S