Dioda HDD

Autor: Em En (em.en_at_h.o.g.a.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 00:57:03 MET

Mam taki niezbyt duży problem, który mnie intryguje od pewnego czasu. W
komputerze jest płyta ECS K7VZA 3.0 (wiem, wiem...) dioda twardego dysku
jest podłączona dobrze (świeci się kiedy trzeba) - ale do czasu. W
pewnej chwili dioda włącza się i nie wyłącza aż do zresetowania
komputera. Dysk działa jak dotąd, tylko dioda jest na stałe włączona.
Zauważyłem, że najcześciej rozpoczyna się to od jakiegoś dłuższego, dość
szybkiego transferu na dysk - np. przy zrzucaniu na dysk obrazu CD.

Ktoś ma jakiś pomysł cóż to może być?
Oprócz najprostszego wyjaśnienia: "To ECS" ;-)

--
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w nagłówku