Re: dziwna sprawa - WinXP i WinME - siec

Autor: Wojciech Grobel (wojtegNO_SPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 00:53:05 MET

josh wrote:
> nie nie
> pliki kopiuje w jedna i druga strone. roznica jest tylko taka, ze raz
> to robie siedzac przy komputerze z windowsem ME a drugi raz siedzac
> przy komputerze z winXP.
> Ten sam plik kopiuje z komputera A do komputera B. Robie to siedzac
> przy kompie A mam inny transfer niz siedzac przy komputerze B.
> Poza tym kabel jest na 100% sprawny,na dodatek transfer idzie wolniej
> jak kopiuje z poziomy winXP a nie winME.
> nie wiem jak to inaczej opisac. aha transfery sa rzedu 1,5MB/s (te
> wolniejszei) o okolo 3MB/s (te szybsze)

No troche sie pogubilem ;). To gdzie ten serwer, na ktorym byl Linux, a jest
WinME? Pisales wczesniej, ze jak na niego kopiowales, to tez bylo 8 min.
A co do sytuacji 2 kompy, to w przypadku uszkodzonego kabla jak najbardziej
mozliwe - w koncu pakiety ida inna zyla w jedna strone, a innym w druga.
Jesli ktoras z zyl/kontaktow we wtyczce jest uszkodzona, to bedzie to
wplywalo na transmisje w jedna strone - np. na pakiety wychodzace z kompa z
WinME (wtedy nawet majac kilka kompow, kazdy powoli sciagalby pliki z tego
kompa z WinME). No... chyba, ze jestes na 100% pewny, ze to nie kabel, ale
jesli go nie sprawdzales, to pewien byc nie mozesz.

--
Wojciech Grobel
wojtegNOSPAM_at_zeus.polsl.gliwice.pl