Re: Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 21:23:02 MET

Tomek 'Tommy' Dębiński wrote:
> Obecnie mam CD Blaster'a 24X firmy Creative Labs.
> Ma on juz 4 lata i ostatnio miewa problemy z czytaniem plyt CD-RW :(

Tez taki mialem.... sporo wytrzymal. Tez jednak sie z nim juz rozstalem.

> Porozgladalem sie po sklepach w okolicy i mam do wyboru:
> -LG 52x
> -Lite-On 52x
> -NEC 52x
> Wszystkie w cenie 98 PLN (z VAT) i 24 miesieczna gwarancja.

Z tych wybralbym LiteOn-a.

> Zastanawiam sie jeszcze nad CD Blaster'em 52X (tylko to juz za 165 PLN
> i "tylko" z roczna gwarancja) gdyz mam slabosc do produktow Creative
Labs :)
> Poza tym wszystkie moje dotychczasowe CD-ROM'y byly wlasnie tej firmy.

Daj sobie spokoj - sa lepsze firmy ktore produkuja CDROMy.

> Tylko jesli juz mialbym wydac tez 165 PLN to moge dolozyc 54 PLN i
moge kupic
> nagrywarke Lite-On 24x10x40x za 219 PLN.
> Tylko w sumie szkoda uzywac nagrywarki jako CD-ROM'a.

Ja kupilbym Teac-a x52 - kosztuje okolo 150zl (teraz mam tez Teaca x40)
Jezeli masz kase zeby dolozyc to ja nie zastanawialbym sie na Twoim
miejscu i kupowal nagrywarke. Wybralbym Teaca albo wlasnie Liteona.
Dopilnuj zeby miec 24 miesiace gwarancji i niczym sie nie przejmuj. Jak
wytrzyma dwa lata to nie bedzie Ci wyrzucic - jak nie wytrzyma to zawsze
masz gwarancje.

> Co zrobic ?
> Jakiego CD-ROM'a wybrac z tych po 98 PLN ?

Jak wyzej...

pozdrawiam

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek